اخبار | دوره‌ی دوم

Untitled-2

برج میلاد در دومین جشنواره «داستان تهران» به داستان‌هایی با محوریت این سازه جایزه خواهد داد.

هدف از اهدای این جایزه كه مبلغ آن پنج ميليون تومان عنوان شده است، تبیین جایگاه این برج به عنوان یکی از نمادهای شهر تهران مي‌باشد و قرار است اين جايزه در بخش جنبی این رقابت ادبی به آثاری تعلق بگیرد که با تمرکز بر این نماد نوشته شده باشند.

نمادهای شهری و اماکن منحصر به فرد شهر تهران از جمله میدان آزادی، برج میلاد، استادیوم آزادی، بازار تهران، فرودگاه مهرآباد و … از مؤلفه‌هایی هستند که به عنوان محورهای دومین جایزه «داستان تهران» عنوان شده‌اند.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه ادبی تا پایان مهرماه است و زمان داوری اولیه آن آبان‌ماه خواهد بود. زمان داوری نهایی نیز آذرماه اعلام شده است.

رتبه‌های اول تا سوم جایزه داستان تهران به ترتیب ۷۰ میلیون ریال، ۵۰میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند. از پنج اثر برتر نیز هر یک با مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر خواهد شد.

این‌جا هستید: داستان » داستان تهران » اخبار » دوره‌ی دوم » برج میلاد به داستان تهران جایزه می‌دهد
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۳ دیدگاه در پاسخ به «برج میلاد به داستان تهران جایزه می‌دهد»

  1. فیروزه سفیدی -

    ممنون از زحمات شما..
    سوال اینکه این داستانها با توجه به گفته تان که حداکثر باید ۵۰۰۰ کلمه باشند،آیا میتوانند بسیار کوتاه و در حد ۳۰۰-۴۰۰ کلمه نوشته شوند؟

    و اینکه؛داستان با موضوع محوری برج میلاد،علاوه بر تعداد اثری(یک) که کلا هر شرکت کننده مجاز است ,ارسال کند ،قابل شرکت در جشنواره است یا خیر؟

    1. داستان -

      خانم سفيدي گرامي
      طبق فراخوان، حداكثر تعداد كلمات داستان محدوديت دارد و حداقل تعداد موضوعيت ندارد. هر شركت كننده در بخش‌هاي اصلي و جنبي تنها با يك اثر مي‌تواند شركت كند.

نظر شما

(لازم)