اخبار | دوره‌ی دوم

Logo-SazmanFarhangi

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دومین جشنواره «داستان تهران» به داستان‌هایی با موضوع همدلی جایزه خواهد داد.
به گزارش ستاد خبری دومین جایزه «داستان تهران»، این جایزه در بخش جنبی این رقابت ادبی به دو اثری تعلق می‌گیرد که براساس محور اعلام شده از سوی این سازمان، یعنی «تهران، شهر همدلی» نوشته شده باشند. مبلغ این جایزه ده میلیون تومان عنوان شده که به دو اثر برگزیده هریک به مبلغ پنج میلیون تومان اهدا خواهد شد.
درحال حاضر برج میلاد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهدای جایزه در بخش جنبی این رقابت را برعهده گرفته‌اند. برج میلاد امسال با هدف تبیین جایگاه این برج به عنوان یکی از نمادهای شهر تهران، برای اثری که با تمرکز براین سازه نوشته شده باشد، یک جایزه پنج میلیون تومانی درنظر گرفته است.
مهلت ارسال آثار به این مسابقه ادبی تا پایان مهرماه است و زمان داوری اولیه آن آبان‌ماه خواهد بود. زمان داوری نهایی نیز آذرماه اعلام شده است.
رتبه¬های اول تا سوم جایزه داستان تهران به ترتیب ۷۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال دریافت می¬کنند. از پنج اثر برتر نیز هر یک با مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیر خواهد شد.
دومین جایزه «داستان تهران» از سوی ماهنامه داستان همشهری برگزار می‌شود.

این‌جا هستید: داستان » داستان تهران » اخبار » دوره‌ی دوم » جایزه‌ی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای داستان تهران
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۲ دیدگاه در پاسخ به «جایزه‌ی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای داستان تهران»

  1. محمدرضا پستك -

    با سلام، لطفا در مورد بخش هاي جنبي توضيح بيشتري بدهيد، آيا خود شركت كننده تمايل خود را در انتخاب بخش اصلي يا جنبي اعلام خواهد كرد ؟
    آيا يك نفر در مجموع چند داستان مي تواند ارسال كند؟
    با تشكر

نظر شما

(لازم)