اخبار داخلی | گزارش

سومین فراخوان عکاسی برای داستاندر سومين فراخوان «عكاسي براي داستان» مثل فراخوان دوم، سهم كلاژ و فوتومونتاژ و كارهاي گرافيكي رو به افزايش است كه از جهت ورود استعدادهاي تازه، اتفاق خوبي است اما لطفا به اين نكته هم دقت كنيد كه هرچند انتقال يك ايده يا مفهوم با فوتومونتاژ ساده‌‌تر از عكس است اما انتخاب قالب كار بايد بر اساس خود داستان اتفاق بيفتد. فوتومونتاژ و گرافيك ممكن است براي داستاني با ايده‌ي غليظ و پررنگ (مثلا داستان فانتزي) قالب بصري مناسبي باشد اما براي انتقال فضا و اتمسفر، غالبا عكس گزينه‌ي بهتري است. خلاصه اينكه قالب كارتان را با دقت انتخاب كنيد و فكر نكنيد كه يك فوتومونتاژ پركار الزاما شانس بيشتري در مقايسه با يك عكس به ظاهر ساده دارد.
نکته‌ی دیگر اینکه در سومین فراخوان هم مثل دو فراخوان قبل، خانم‌ها مشاركت بيشتري داشته‌اند و اگر همين‌طور پيش برود با توجه به كيفيت كارها مي‌شود انتظار داشت كه باز هم سهم بيشتري از برگزيدگان را به خودشان اختصاص بدهند. بنابراين به آقايان عكاسي كه روي اين ماجرا تعصب دارند هشدار مي‌دهيم كه فرصت زيادي براي تغيير نتايج باقي نمانده و اگر در شماره‌ي بعد ديديد ۹۰ درصد برگزيده‌ها خانم هستند گله نکنید.

منتظر كارهايتان در باقيمانده‌ی مهلت مسابقه‌ي سوم يعني تا ۱۵ شهریور هستيم.

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » گزارش » سومین فراخوان «عکاسی برای داستان» تا این لحظه
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۶ دیدگاه در پاسخ به «سومین فراخوان «عکاسی برای داستان» تا این لحظه»

  1. فرزانه السادات متفقی -

    سلام
    میخواستم برای داستانتون با عنوان ( الزایمر) عکس ارسال کنم … میشه لطفا راهنماییم کنید که چطوری عکس براتون ارسال کنم ….
    و اینکه چطوری از فراخوان های عکاسی برای داستان باید با خبر بشم ؟؟؟
    ممنون

    1. روناز کمالی -

      سلام. همان‌طوری که از این فراخوان خبردار شدید، فراخوان‌های دیگر را هم در مجله و وبلاگ بخوانید. نحوه‌ی ارسال عکس هم در همین متن هست. لطفا دوباره بخوانید.

  2. سمانه -

    سلام
    من دیشب دیرتر از ساعت ۱۲ عکسمو فرستادم
    قبول میکنید ایا؟