اخبار داخلی | گزارش

فراخوان «یک‌تجربه»استقبال از موضوع «سرویس مدرسه» تا به این لحظه خوب بوده. موضوع‌های فراگیر این‌چنینی شرکت‌کننده‌ی بیشتری دارند ولی در عین حال میانشان نوشته‌های مشابه هم زیاد است. تعداد زیادی از بیست‌و‌هشت نوشته‌ای که تا این لحظه به دستمان رسیده درباره‌ی جا ماندن از سرویس است و همان‌طور که می‌دانید برای رعایت تنوع در تجربه‌ها و پرهیز از تکرار باید از میان یادداشت‌های مشابه تنها بهترین را انتخاب کنیم. کسانی که سرویس مدرسه را تجربه کرده‌اند یا به اصطلاح سرویسی‌ بوده‌اند کلیت نسبتا مشترکی از این تجربه در ذهن دارند و این خیلی بر فضای تجربه‌های رسیده تاثیر گذاشته است. توصیه می‌کنیم به زاوایای دیگری از این موضوع هم فکر کنید. چند پیشنهاد کوچک:

– نزدیک شدن به جزئیات هر تجربه می‌تواند به تمایز نوشته‌ها کمک کند. می‌توانید روی یکی از جزئیاتی که در تجربه‌ی استفاده از سرویس مدرسه به نظرتان پررنگ‌تر بوده تمرکز کنید: مثلا شخصیت راننده سرویس، شکل چیدمان داخل سرویس، بحث‌های داخل سرویس و…

– فرم روایی متفاوت باعث می‌شود تکراری بودن موضوع کمتر به چشم بیاید. شروع و پایان متفاوت به نوشته‌های متمایز کمک می‌کند. یا فرم متفاوت برای نوشتن.

ضمنا بیشتر نوشته‌های رسیده از زاویه‌ی دید کسی است که به عنوان شاگرد، تجربه‌ی حضور در سرویس را دارد در حالیکه والدین هم می‌توانند تجربه‌ی مواجهه‌ با سرویس یا راننده‌ی سرویس مدرسه فرزندانشان را بنویسند.

هنوز تا ۱۰ شهریور فرصت باقی است: mostanad.dastan@gmail.com

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » گزارش » فراخوان یک‌تجربه‌ی «سرویس مدرسه» تا این لحظه
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۲۲ دیدگاه در پاسخ به «فراخوان یک‌تجربه‌ی «سرویس مدرسه» تا این لحظه»

  1. مینو کلانتر مهدوی -

    مرسی از راهنمایی هاتون
    شاید من هم بالاخره روزی موفق شوم یک تجربه بنویسم

  2. جواد ماهر -

    سلام
    ما معلم ها هم برای رفتن به مدرسه سرویس داریم که اتفاقا به آن سرویس مدرسه هم می گوییم با کلی تجربه های دل چسب که یکیش را در اردیبهشت پارسال در شبیه چکناواریان چاپ کردید. اما گویا در این جا به دردتان نمی خورد. حدسم درست است؟

  3. الهام -

    سلام
    ببخشید که این سوال به این پست بی ربطه
    مهلت ارسال رزومه برای تحریریه ی دوم تموم شده؟
    هیج مطلبی درموردش تو سایت و بلاگتون ندیدم
    تو شماره ی مرداد هم مهلتی براش درج نشده
    الان میتونم ارسال کنم رزومه م رو؟

  4. الهام عظیمی -

    چه حیف…

    ممنون
    سوال دیگه هم داشتم، یه داستان برای نشریه ارسال میکنم به آدرس
    dastanmagz@gmail.com
    اما ایمیل تایید برام ارسال نمیشه. چه کار میتونم بکنم؟

  5. زهرا صادق زاده -

    تجربه ی من دستتون رسیده؟انتخابش می کنین؟اگه انتخاب کردین لطفا به من خبر بدید.

    1. روناز کمالی -

      سلام. اگر پاسخ خودکار ایمیل مجله را گرفته‌اید یعنی رسیده. نتیجه را تا لحظات آخر نمی‌توانیم بگوییم چون بسته به اندازه‌ی صفحات که گاهی ساعت‌های آخر خروجی قطعی می‌شود ممکن است مجبور شویم یکی را اضافه یا حذف کنیم.

  6. سینا -

    سلام من همین امروز اقدام کردن برای فرستادن ! گرچه فکر کنم خیلی لب مرز باشه و شما قبلش یه سری رو انتخاب کردین و جای زیادی برای متن من نمونه ! (: ولی خب به هرحال مهلتش تا چند روز دیگه ادامه داره !
    اگر همونطور که من فکر میکنم واقعا الان یه سری رو مد نظر دارید ، به نظرم بهتره که هیچ متنی رو تا ده شهریور مطالعه نکنید چون در این صورت متن هایی که زود تر از همه ارسال شده اند ممکنه براتون دل نشین تر باشه و انتخاب اون ها رو ارجع بدونید نسبت به امثال من که همین امروز ارسال شده 🙂 اگر همه متون رو توی یه روز خاص (مثلا ۱۱ شهریور )مطالعه کنید در این صورت عدالت برای همشون اجرا میشه … خب انشالله که منظورمو گرفتید . مگه نه ؟

  7. مريم -

    با سلام و خسته نباشيد
    از زحمات شما بي نهايت سپاسگزارم.
    يك سوالي داشتم، براي داستانهاي يك تجربه آيا مي‌شه داستان را با اسم مستعار ارسال كنيم؟

  8. زهرا بقیری -

    سلام من تجربه ام رو راجع به»سرویس مدرسه» دقیقا دهم شهریور و دقیقه ی نود فرستادم که نگران خونده نشه اما فکر میکنم با اونچه که به دستتون رسیده کاملا متفاوت باشه و ارزش خوندن رو داره.

  9. فاطیما -

    سلام
    من امروز متوجه شدم که ایمیلم،دیشب ساعت دوازده‌و نیم برای شما دلیور شده؛آیا داوری میشه؟ :-؟

  10. مریم -

    سلام و خسته نباشید.میخواستم بپرسم اگر متنی برای بخش یک تجربه،انتخاب و چاپ بشه حتما به فرستنده اطلاع میدید که متنش چاپ میشه یا خیر؟ممنون.