اخبار داخلی | خبر

از چهارشنبه پنجم تیرماه که فراخوان جذبِ ده‌نفر همکارِ نیمه‌وقت در تحریریه‌ی دوم مجله‌، در وبلاگ قدیمی و شماره‌ی مردادماه داستان همشهری منتشر شد تا دهم مرداد که پایان مهلت فراخوان بود، نزدیک به پانصد رزومه به ایمیل سردبیر داستان رسیده است.

مطالعه و بررسی همه‌ی رزومه‌ها تمام شده و سردبیر داستان در روزهای آینده به تدریج افراد منتخب را برای مصاحبه به دفتر مجله دعوت می‌کند.

قرار است برای تک‌تک دوستانی که لطف کرده‌اند و رزومه‌شان را برای مجله‌ی داستان فرستاده‌اند تا ده روز آینده گزارشی فرستاده شود تا در جریان نتیجه‌ی این فراخوان قرار بگیرند. گزارشی هم در همین وبلاگ منتشر خواهد شد.

 تحریریه داستان همشهری

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » خبر » فراخوان تحریریه‌ی دوم تا این لحظه
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۱۱ دیدگاه در پاسخ به «فراخوان تحریریه‌ی دوم تا این لحظه»

  1. فکوری -

    سلام
    در بلاگ قدیمی این طرح مخصوص تهرانی ها معرفی شده بود، بخاطر همین برخی رزومه نفرستادند، الآن برای شهرستانی ها برنامه ای دارید؟

      1. فکوری -

        یعنی برای کسانی مثل ما که ساکن تهران و دانشجو در شهرستانیم، فعلا طرحی ندارید؟

        1. روناز کمالی -

          سلام. نه متاسفانه. افراد باید فارغ‌التحصیل شده باشند، دو سال سابقه کار داشته باشند و حتما حداقل یک روز بتوانند در مجله حاضر شوند.

  2. آمنه -

    وای من نمیدونستم مهلت ارسال رزومه تا ده مرداد بوده! تازه چند روزه این فراخوان رو تو مجله مرداد ماه دیدم و از اون روز تو آسمونم! حالا می بینم که مهلتش تموم شده! خواهش می کنم این مهلت رو تمدید کنید! خیلی برام مهمه!

    1. روناز کمالی -

      سلام. نه متاسفانه. همین الان هم تعداد زیادی از دوستان شایسته‌ و توانمند هستند که باید از بین‌شان درباره‌ی حداکثر ده نفر به نتیجه برسیم.

  3. رضا -

    تا نتیجه رو انتخاب کنید که ما جون به لب میشیم. نمیشه یه جوری زودتر خبر بدین؟

  4. هما -

    میخواستم بگم تا نتیجه بیاد ما جون به لب میشیم دیدم آقا «رضا»گفتن
    ولی خسته نباشید و منتظر میمونیم.