اخبار داخلی | خبر

شهرکتاب بابل در حرکتی نوآورانه با دعوت از اعضای تحریریه مجله‌ی داستان اقدام به برگزاری آیین رونمایی از ویژه‌نامه‌ی نوروزی مجله داستان همشهری نموده است. این برنامه روز جمعه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در این شهرکتاب برگزار می‌شود و پذیرای تمامی مخاطبان و علاقمندان مجله‌ی داستان در سطح استان مازندران خواهد بود. در کنار مدیران شهر کتاب بابل، برخی از مدیران فرهنگی استان مازندران و نیز نمایندگان توزیع موسسه همشهری در این استان نیز در برنامه حضور دارند.

این برنامه که با حضور سردبیر و اعضای تحریریه مجله‌ی داستان برگزار می‌گردد فرصتی ایجاد می‌کند تا اعضای تحریریه در فضایی صمیمی با مخاطبان و هواداران داستان در این استان دیدار و گفت‌وگو کنند و شنونده‌ی نقد و نظر ایشان و پاسخگوی سوالاتشان باشند. در حاشیه‌ی برنامه غرفه‌ای برای عرضه‌ی شماره‌ی نوروزی مجله‌ی داستان به ضمیمه‌ی سی‌دی صوتی «داستان همراه۲» و نیز سایر محصولات جانبی داستان به علاقمندان در نظر گرفته شده است. ضمنا شهرکتاب بابل ده درصد از عایدی فروش روز جمعه را به مجتمع خیرین بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهکِ ساری اختصاص داده است.

این مراسم در بابل، خیابان شریعتی، مجتمع میلاد، شهرکتاب برگزار می‌شود.

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » خبر » آیین رونمایی از ویژه‌نامه‌ی نوروزی مجله‌ی داستان همشهری در شهرکتاب بابل
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۱۲ دیدگاه در پاسخ به «آیین رونمایی از ویژه‌نامه‌ی نوروزی مجله‌ی داستان همشهری در شهرکتاب بابل»

  1. مهدی 30 ساله از خراسان -

    خیلی عالیه. خوش بحالشون.
    *** مجله داستان… رفیق لحظات دلنشین نوروز … مخصوصا… وقتی که از مهمونی بر میگردی خونه… و فقط دکمه های لباساتو باز می کنی و… لم میدی رو مبل بزرگه… حالا زنت هی میگه پاشو لباساتو درآر… تو هی بیشتر فرو میری تو کلمات «داستان» آخ که معتادا هم مثل این لحظات مست موادشون نمیشن!…***

  2. مهدی 30 ساله از خراسان -

    اون قسمت از متن که میگه: «و نیز سایر محصولات جانبی داستان»… حس کنجکاویم رو برانگیخت! شما که محصولات جانبی دیگه ای جز سی.دی و کارت تبریک شب یلدا و اینا نداشتید… یا شایدم رو نکرده بودیییییییییید!

    1. روناز کمالی -

      سلام. بله. مجله محصولاتی از قبیل دفترچه، ماگ، کیف و پیکسل تولید کرده است. برای تهیه‌ی آنها می‌توانید بعد از تعطیلات نوروز۹۳ با مجله تماس بگیرید.

  3. سپهر -

    اگر قراره چند نفر رو دعوت کنید و همونا فقط بشینن در مراسم و برای بقیه جا نباشه بهتره اطلاع رسانی عمومی نشه و فقط همون افراد دعوت بشوند!

    1. روناز کمالی -

      سلام. از اینکه به این مراسم آمدید و با حضورتان این فضا را گرم‌تر کردید خوشحال و متشکریم. اما لازم به توضیح است که تحریریه‌ی داستان هم مثل شما مهمان این برنامه بود و نقشی در برگزاری آن نداشت. ما به سهم خودمان از این بابت عذرخواهی می‌کنیم و حتما گله‌ی شما را به برگزارکنندگان این برنامه انتقال می‌دهیم.

      1. سپهر -

        ممنون از بزرگواری ِتان. روی صحبت بنده هم با برگزارکننده (شهرکتاب) بوده است.
        نفسِ این کارها زیبا و پسندیده‌ است، اما شکلِ برگزاری مناسب نبود.
        مشکل ِ دیگری به نظر میرسد به دلیل ِ برگزاری همین مراسم بوده باشه، این است که داستان با تاخیر (غروبِ شنبه‌ی این هفته) به چالوس رسید!!

        1. روناز کمالی -

          سلام. این تاخیر به خاطر مراسم نبوده. متاسفانه توزیع این شماره‌ی داستان، به خاطر دیر رسیدن سی‌دی «داستان همراه۲» نتوانست در موعد مقرر انجام شود. در عین حال انتشار چند مجله‌ی دیگر از مجلات گروه همشهری، به دلایل متفاوتی با تاخیر مواجه شد و همه‌ی این مجلات همزمان به دست واحد توزیع رسید. واحد توزیع در کنار توزیع داستان باید چند هقته‌نامه و ماهنامه‌ی دیگر را هم در سطح کشور منتشر می‌کرد و این همزمانی‌ها باعث تاخیر و بی‌نظمی در توزیع چند مجله‌ی گروه همشهری و از جمله داستان شد. امیدواریم که با همکاری و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌ترِ واحدهای ذیربط در همشهری، از تکرار چنین مواردی پیشگیری شود!

          1. سپهر -

            ممنون. البته بنده پنج‌شنبه هفته قبل از رشت تهیه کردم، اما عصرِ شنبه به چالوس رسید.
            سپاس از تلاشِ شما و همکارانِ‌تان.