اخبار داخلی | اعلان

بعد از انتشار ویژه‌نامه‌ی نوروزی داستان و در روزهای پایانی اسفندماه۹۲، تعدادی از مشترکین مجله از طریق سایت و ایمیل‌های مختلف مکررا اعلام کردند که بسته‌ی پستی حاوی شماره‌ی جدید به دستشان نرسیده است. به خاطر تعطیلی بخش اداری گروه مجلات و واحد اشتراک، آن زمان نمی‌توانستیم پیگیر وضعیت مرسوله‌های پستی شویم و منتظر رسیدن روزهای کاری سال ۹۳ شدیم. حالا همکاران واحد اشتراک می‌توانند با دریافت کد اشتراک، بسته‌های پستی هر مشترک را ردیابی کنند. اگر مشترک مجله هستید و ویژه‌نامه‌ی نوروزی داستان هنوز به دستتان نرسیده، با شماره‌های ۲۳۰۲۳۱۷۲ و ۲۳۰۲۳۱۷۳ تماس بگیرید و نام و کد اشتراکتان را در اختیار همکاران واحد اشتراک بگذارید تا وضعیت اشتراک و بسته‌ی پستی شما را بررسی کنند. لطفا نتیجه را روی همین مطلب به ما هم اطلاع بدهید.

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » اعلان » مشترکین داستان همشهری بخوانند
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۷ دیدگاه در پاسخ به «مشترکین داستان همشهری بخوانند»

  1. m -

    اشتراک توو ایران چیزه بیخودیه . مجلات خدمات واقعا ضعیفی دارن . هر ماه باید زنگ زد .
    بیاید متمدن باشید یک کاره ارسال مرسولات که بسیار ساده هم است را درست انجام دهید .اینقدر هم زنگ زدن و کاغذ بازی نداره که.
    من خودم توو مجله .. کار میکردم . مسئولین ماه اول و دوم را به خوبی میفرستن ولی برای ماه های بعدی مشترکین رو اذیت میکردن به نحوی که مشترکین خسته میشدن و دیگه براشون ارسال مجله مهم نبود. این عدم ارسال ها سیاست مجلات است.

    1. روناز کمالی -

      سلام، همان‌طور که بارها توضیح داده‌ایم، در همشهری، واحد اشتراک مانند واحد توزیع و آگهی، مستقل از تحریریه‌ی مجلات، روزنامه، ضمایم و… است و ما فقط می‌توانیم یک نگاه نظارتی به آنها داشته باشیم و بازوی اجرایی نداریم. این از مشکلات سازمانی همشهری است مثل همه‌ی ادارات دولتی ایران و به عملکرد تحریریه برنمی‌گردد. بهبود خدمت‌رسانی واحدهای اشتراک و توزیع از اولین شماره‌ی مجله، دغدغه‌ی تحریریه‌ی داستان بوده و برایش رایزنی‌ها و تلاش‌های زیادی کرده‌ایم اما به‌خاطر نداشتن بازوی اجرایی هنوز نقایص و مشکلات زیادی دارد.
      تماس شما با اشتراک، فقدان بازوی اجرایی تحریریه را جبران می‌کند، اگرنه که ما پیوسته پیگیریم و هفته‌ای نیست که مشغول نامه‌نگاری و چانه‌زنی نباشیم.

  2. عبد الکریم -

    سلام الان ساعت ۱/۵۰ بعد از ظهر شنبه ۲۳ فروردین هست وهیچکدام از شماره های اعلامی جوابگو نیستند

  3. سعیده امیرپور -

    واحد اشتراک به نظر من الان از دو سال پیش خیلی بهتر شده حداقل مجله ها رو زودتر میرسونه. قبل از این بی نظمی واقعا بیداد می کرد.با این حالم هزار نقض دارن که بارها باید زنگ بزنیم آخرش هم نتیجه ای نداره
    من بابت هزینه اشتراک هم پرسیده بودم اشتراک ۶ ماه نشریه تا یک ماه پیش ۲۵ هزارتومان بود. بعد ناگهان شده ۴۱ هزار تومان در حالی که چند ماهه قیمت نشریه ثابته و تغییری نکرده. البته داستان اونقدر عزیزه که هزینه اشتراکش هرچقدر باشه ما با دل و جون میپردازیم و میدونم هم که شما از سازوکار بخش اشتراک بی اطلاعید اما آیا میدونید دلیل این تغییر قیمت چیه؟

  4. فاطمه -

    سلام
    لطفا دوستانی که اشتراک مجله را دارند من را راهنمایی کنند، قصد دارم بعنوان هدیه اشتراک داستان را به عزیزی تقدیم کنم، اگر ارسال مجله بی نظم هست بهتر است اینکار را نکنم و دوستم را به زحمت پیگیری نیندازم، نظر دوستان مشترک در رابطه با خدمات اشتراک چیست؟
    ممنون میشوم اگر راهنماییم کنید