اخبار داخلی | اعلان

NAZARE 92

نظرسنجی سالانه‌ی داستان‌ها و روایت‌های داستان همشهری تابه‌حال در سه دوره برگزار شده است. چهارمین نظرسنجی داستان‌ها و روایت‌های مجله‌ هم از امروز شروع می‌شود و تا نیمه‌ی اردیبهشت‌ماه برقرار خواهد بود. شرکت شما در این نظرسنجی ما را با سلیقه و نویسندگان محبوبتان آشنا می‌کند و کمک می‌کند که مطالب مجله را به سلیقه‌ و انتظار شما نزدیک کنیم.

لطفا اندکی وقت بگذارید، شماره‌های سال گذشته را ورق بزنید و بهترین داستان‌ها و روایت‌هایی که در سیزده شماره‌ی گذشته‌ی داستان خوانده‌اید، انتخاب کنید.

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » اعلان » بهترین داستان‌ها و روایت‌های سال 92 را انتخاب کنید
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۲۳ دیدگاه در پاسخ به «بهترین داستان‌ها و روایت‌های سال 92 را انتخاب کنید»

  1. aaa -

    اول با شوق.. بعد با خستگی ….و در نهایت با سر درد … در نظر سنجی شرکت کردم!!!
    ۱۳ جلد داستان همشهری رو تقریبا دوباره خوندم!

    1. روناز کمالی -

      سلام، ممنون که این‌همه وقت گذاشتید و مجله‌ها را مرور کردید. می‌دانیم که کار وقت‌گیری است و از اینکه این خستگی را به جان خریدید و وقتتان را صرف این کار کردید، قدردانیم.

  2. Ghasem -

    سلام. برای روایت بی شک انتخاب من «چرا شب را دوس دارم» جانت وینترسون رو انتخاب میکنم. نوشته ای که واقعا حس شب توش حس می شد . ترجمه ی روانی که اجازه می داد تو متن غرق شی. هیچ وقت فراموشش نمیکنم.

    و داستان هم اثر بسیار خوب استیون میلهاوسر «ناپدید شدن ایلین کلمن». …

  3. روشنا -

    گهر باران رو هیچ وقت فراموش نمی کنم البته داستان و روایت های زیادی هستند که تو ذهنم زندگی می کنن.

  4. پیروز -

    بیشتر از ۱۰ بار بستنی صورتی رو خوندم و هنوز هم خوندنش منو به فکر فرو می بره و دوست دارم دوباره بخونمش

  5. مریم -

    سلام
    داستان سکه ی گمشده آقای حسین سلیمانی که چندین بار خوندمش

  6. م -

    سلام
    نظرسنجی خوبی نبود. یعنی چه که تا موردی انتخاب نکنیم نمی‌گذارد برویم صفحه‌ی بعدی؟ شاید کسی روایتها را نخوانده باشد مثلن یا از هیچ روایتی خوشش نیامده باشد. تمام مراحل همینطور بود یعنی فرض را گذاشته اید که همه همه جور مطلب می خوانند. من مجبور شدم الکی یکی را انتخاب کنم به هر حال.

  7. پریسا -

    در نظر سنجی شرکت کردم. برای روایت ها انتخاب فقط ۵ مورد خیلی سخت بود. برای داستانهای ترجمه هم همینطور. اما چیزی که باعث تعجب خودم هم می شه اینه که برای داستان های ایرانی ۲ یا ۳ داستان بیشتر نبود که تا حدودی به دلم نشست. نمی دونم بقیه خواننده های مجله هم همین احساس رو دارن یا نه ولی به نظرم سبک داستانهای کوتاهی که نویسندگان ایرانی می نویسند خیلی خیلی بد هست. انتخاب موضوع نامناسب، روایت گنگ ماجرا و مخصوصا پایان بندی های خیلی نامناسبی دارند که کام آدم رو تلخ می کنه. امیدوارم داستان نویسهای ایرانی تکانی به سبک نوشتنشون بدن و خیلی بهتر بنویسند.

  8. زهرا صادق زاده -

    روایت «چرا می ترسی» از سروش صحت. فیلمخانه ایمان صفایی عالی بود.

  9. محمد پورزادي -

    بهتربود اين امكان را براي شركت كنندگان در نظر ميگرفتيد تا بتوانيم داستانهاي خارج از پيشنهادات شمارا هم اضافه كنيم من «بانوي قرمز پوش»:خانم پيرزاد را خيلي دوست دارم ولي در ليست شما نيست.

    1. روناز کمالی -

      سلام، «فیلم‌خانه» و «بنفش چرک‌تاب» داستان دنباله‌دار بودند , این نظرسنجی برای داستان‌های کوتاه و روایت‌های مجله است. ضمن اینکه این صفحات دیگر در مجله منتشر نمی‌شوند.

  10. زینب -

    خیلی دوست داشتم که توی نظرسنجی امسال هم شرکت کنم. ولی بخاطر نقل مکان از شرق عالم به غرب مجله هام رو به دوستانم دادم و الان غیر از شماره بهمن و عید چیزی برای مرور ندارم 🙁
    به امید تهیه آرشیو دیجیتالی مجله!

  11. زهرا. م -

    سلام
    انتخاب ۵ روایت – چه روایت های ایرانی و چه خارجی- خیلی سخت و برای من غیر ممکن است!! تمام روایتهای حبیبه جعفریان ، سوگل مهاجری، دیوید سداریس و یاسر مالی بعلاوه خیلی دیگر از روایتها بسیار عالی هستند. بنظرم انتخاب ۵ روایت غیر منصفانه است.
    اما درباره داستانهای ایرانی غالبشان از فضاهای وهمی!! غیر واقعی و بدون پایان بندی مشخص استفاده می کنند که چندان برایم جالب توجه نیست و چیزی نیستند که علاقه ای به دوباره خواندنشان داشته باشم!!!
    موفق باشید و خواندنی تر از قبل! انشالا.

  12. طاهره -

    من با پریسا صد در صد موافقم تنها شماره ای از داستان که همه داستان ها و روایت های ایرانی رو خواندم شماره عید امسال ۹۳ بود. اگر شش ماه شش ماه نظر سنجی بزارین بهتر می شه در مورد هر داستان یا روایت نظر داد. واقعا که توقع ندارین این همه مطلب رو یادمون مونده باشه کامل؟

    1. روناز کمالی -

      سلام، بله، به‌یادآوردن این تعداد داستان و روایت بدون یک مرور اجمالی که وقت‌گیر خواهد بود، ممکن نیست. پیش از این نظرسنجی‌ها شش‌ماهه بودند و به دلایل اجرایی یک‌ساله شدند تا نظم بیشتری داشته باشند. اما حتما این زمان‌بندی را مجددا بررسی می‌کنیم.

  13. بنفشه دانيالي -

    با سلام وخدا قوت
    ازبين روايتهاي داستاني اولين ماشين شربي جكسون وچرا ميترسي از اقاي صحت را بسيار دوست داشتم ودو روايت مال باختگي خانمها كه اساميشون رو درست به خاطر ندارم وموهبت اق بابا از اقاي ياسر ماليخيلي دوست داشتني وجالب بودن
    از داستانها خواب برادر مرده از اقاي طلوعي وموريسون اوكولي رابسيار دوست داشتم وخيلي خيلي زياد از بخش بنفش چرك تاب لذت بردم ولي در كل مجله داستان بهترين اتفاق سا ل گذشته براي من بود كه دوستي كه ايشون را پارسال از دست دادم به من معرفي كردندخدا رحمتشون كنه سي دي همراه داستان هم كار بسيار دلنشيني بود وخسته نباشيد

  14. کتایون فتحی -

    یکی از شیرین ترین انتخاب های زندگیم بود، و خوشحالم که فرصتی شد تا دوباره داستان ها رو مرور کنم…

    داستان رو دوست دارم و بهش افتخار می کنم…