اخبار داخلی | فراخوان

185

موضوع شماره‌ی تیرماه ۱۳۹۳ بخش یک تجربه «عکس یادگاری» است. آلبوم را که ورق می‌زنیم گاهی به عکس‌هایی برمی‌خوریم که جدا از ثبت یک لحظه و ماندگار شدن آن، خاطرات پنهانی هم دارند. موقع دیدن این عکس‌ها ناخودآگاه لحظه‌ای مکث می‌کنیم و تصویر آن اتفاق پنهان را توی ذهن مرور می‌کنیم. یک تجربه‌ی شماره‌ی تیر درباره‌ی این عکس‌هاست. لطفا همراه با متن، تصویر آن عکس یادگاری را هم ارسال کنید. ضمنا می‌توانید درباره‌ی اتفاق‌هایی که محورش یک عکس یادگاری بوده هم بنویسید.

فرصت ارسال متن‌ها تا دهم خردادماه است به ایمیل:

mostanad.dastan@gmail.com

به دلیل نامنظم شدنِ روند اجرایی، یک‌تجربه‌هایی که بعد از این تاریخ ارسال شوند خوانده نمی‌شوند. از دوستانی که ارسال مطلب‌شان را به روزهای آخر موکول نمی‌کنند، پیشاپیش سپاسگزاریم.

لطفا متن‌‌تان را به صورت فایل word ضمیمه‌ی ایمیل کنید و در قسمت subject، موضوع بنویسید: «عکس یادگاری».

حداکثرِ حجم برای متن‌های این بخش حدود ۶۰۰ کلمه است و مجله‌ی داستان برای تنظیم و ویرایشِ بهتر این یادداشت‌ها طوری که هم‌پوشانی نداشته باشند و در عین‌حال امکان چاپ تعداد بیشتری از آن‌ها فراهم شود، در کوتاه‌کردن مطالب رسیده به مجله آزاد است. بخشی از «یک تجربه» را از آثار رسیده‌ی خواننده‌ها انتخاب و بخشی دیگر به نویسنده‌ها سفارش داده می‌شود. مجله‌ی داستان در انتخاب تجربه‌های رسیده، اولویت با متن‌هایی است که دارای ایده یا اتفاق باشند.

این‌جا هستید: داستان » بلاگ داستان » اخبار داخلی » فراخوان » فراخوان یک‌تجربه «عکس یادگاری»
« مطلب قبلی:
مطلب بعدی: »

۱۲ دیدگاه در پاسخ به «فراخوان یک‌تجربه «عکس یادگاری»»

  1. غلامی -

    سلام و خسته نباشید.
    عکسها همراه متن چاپ می شوند؟
    من یک عکس دارم از دوران مدرسه با مدیرمان. تقریبا مربوط به دوازه سال پیش. می شود با این عکس هم شرکت کرد؟

  2. ریحان -

    سلام. من «یک تجربه» خودم رو به آدرس ایمیلی که بالا نوشته بودید فرستادم.معمولا وقتی ایمیلی برای داستان می فرستادم، داستان با یک ایمیل به من جواب می داد و تأیید می کرد که ایمیلم رو دریافت کرده. ولی این بار هیچ ایمیلی نفرستاده. یعنی ممکنه به دست داستان نرسیده باشه؟

  3. امان زاده -

    سلام. من ایمیل رو فرستادم اما ایمیلی با عنوان دریافت مطلبم نگرفتم. بعد ارسال، ایمیل دریافت مطلب می فرستید؟